September 27, 2010

Betulkah ni?

Dalam tidurku tiba-tiba terasa ada cecair keluar dari *tuuuutttt*...
Terkejut dan bangun serta merta ke tandas...

" Hm...xde apepun..."

Kesian pula aku tengok suamiku yang tidur lena itu untuk dikejutkan.Tapi, aku kena juga kejutkan..

" Sayang...orang rasa macam org terkencing tapi org pergi tandas tiap-tiap jam,tolong bau ni jap...."

Dengan mamai lakiku kata " Xde baupun.."

Me    : Cuba bau lagi sekali!!!
Dota  : Adala bau cikit...

Aku senyap pastu baring semula..jam baru 3.45 pagi..

Tiba di office jer, aku terus buka blog laki aku...aku baca blog 2 tahun lepas..
Kejadian lebih kurang juga,5 hari selepas itu aku selamat bersalin...adakah???

Jam 2 nanti aku pergi klinikla,buat scan dan tanya doktor keadaan aku..manala tau kot??
Takut juga aku dengar kata umie aku tadi..kalau bersalin angka genap ni,susah nak hidup lama...
Tapi kita berserah kepada ALLAH...

No comments: