October 29, 2010

37 weeks & Mr.Dota...

37 weeks check up....

hm...I did the OGGT....****!!!It makes me sleepy,dizzy,tired and vomit after i drink it....
Memang saya salahkan doktor sebab tidak baca betul-betul medical history saya!...the doctor feel sorry and at the end i don't have the choice.....fortunately,she's giving me MC for one day....goossshhhhh.....
Really hope the outcome will be SAFE!

oooo,ok..enough about it...lets see the pictures below...Mr.Dota climb the Great Wall..wow....Jealousla!!

View dr bawah...1st peak, 2000 M = 2KM
" Yeahhh..I did it!!! " ...I can see ur self - satisfied smile!!

 Really happy to see ur picture sayang...memang bestla pergi sana kalau gitukan?

3 comments:

Zulee said...

wow..bestnya..pa kata ajak dia p daki mt kinabalu pula..but make sure ko deliver yr baby dulu la..hehehe.. :P

Maymel said...

zulee:ahahahahha..insyaallah...ntla,iwill suggest to him..ahakss....

Zulee said...

ala² hanimun trip gitu..kekekekes !