February 9, 2011

I'm a busy mumy today!



Yeah....I'm a busy mumy today...memang hari-hari busy tapi hari ini terlalu busy....
Lusa masuk kerja,hari ini first day aku hantar 2 orang anak dara aku ke rumah ibu mereka dari awal pagi macam aku pergi kerja...oleh kerana laluan air leaking, aku terpaksa pergi urus hal sdn.bhd disebabkan kesibukan Mr.Dota...hari ni aku x blh kemas rumah sebab seharian urus hal ini jer...adui....laundry dah bertimbun,tambahan dgn kain yg perlu di lipat macam bukit itew....hari ini aku berulang 2 kali ke rumah ibu diorang sebab performance susu aku tak berapa UMMPPPHHH!!!!pump,pump,pump.......inila yang buat aku btl2 stress sb kena fokus kalau pump....hm....claim insuran pun x masuk lagi,hampeh!!!!!ini dah masuk sebulan lebih ni....begitula orang jual insuran,kalau masa jual cakap berapi-api,bila nak claim,senyap jer....tapi aku sabar jer...i need new handbag!!!!

No comments: