December 15, 2011

Pening Kepala dibuatnya

***ARRRRGGGGHHHHH***
Sejak kabar angin mengatakan skim lama akan ditukarkan dengan yang baru,alahai.....
pening kepala aku oleh cik kak,cik abang,ala-ala kppa pun ada...
Setiap hari aku dengar spekulasi ...:)
Bila pekeliling SBPA keluar semua orang bercerita itu dan ini...
Kadang-kadang aku mencelah juga untuk menambahkan perasa tapi at last aku buat bodo,bole?
Kesian pula aku tgk muka Tan Sri semalam dalam Dialog di Tv1...Pelbagai persoalaan dan propaganda...
Biasalah semua kata ini tidak adil, itu tidak adil, tukang carut,  tukang kipas pun semua ada....
Memanglah kenaikan gaji tu sangat penting disebabkan keadaan desakan kos hidup yang sangat tinggi tapi kau agak-agaklah dengan pangkat yang kau pegang sekarang!!Takkanlah buat kerja ala kadar and you claim you are "Good" and you deserve for high pay!Bila suruh kerja lebih dan tukar seksyen pun kecoh sekampung, macam ada tsunami melanda....Malaslah aku nak jadi macik gomen yang suka membebel ni...
Bak kata Mr.Dota.. " Apesal you suka membebel seorang? ".....



December 7, 2011


*Wednesday Wordless*
Setiap hari Rabu mesti orang akan post *WW*. Cuma gambar yang dipost,tapi ada juga yang berperenggan, soryla yer siapa yang post *WW* aku akan tengok tp kalau dah berperenggan aku memang malas nak baca.
Aku rasa bila masuk bulan disember ni, penyakit "M" telah melanda,**hukhukhuk**....

Flash back all the memories and good old days...
X'mas eve was the most happiest day. I can't recall each of it but still left.
Dad was the ' king of the day ' , he will let us try,try,try and try....you will definitely heard;

" Cantik sudah pun tu "...
" Mana satu kau suka?"...
" bulum lagi? "....
" x payahlah beli yang tu,tidak cantik pun sia tinguk "........
ahahahaha....i miss you dady,;)....

By the way, I 'm counting days beb!! i will fly back to my  hometown...
Can't wait even it's a short trip,please don't ask me why,ahahahahah...