March 28, 2012

Mood Swing

Bulan Mac ni dah dua kali aku cuti...kurang sihat pun iya, jaga anak pun iya...
Kalau anak sakit pun aku jaga...tak pernah lagilah aku bercuti yang semata-mata untuk diri aku sendiri..
Bukan mengeluh atau marah yer,cuma aku rasa boring sebab keadaan sekeliling....
No day out with friends or bestfriend or girl...ahahaha...
Bestfriend tu memang ada tapi masing-masing busy mencari duit yang tidak pandai cukup-cukup...
Entah berapa banyak yang dorang mau gali...tp ramai-ramai kawan belum lagi aku pernah dengar yang ajak 
p ceramah agama di masjid...Nasib baiklah ofis ni ada buat ceramah agama sebulan sekali yg pendengarnya
rata-rata veteran dan bolehlah kira dengan jari orang muda...Memang dah lama sangat aku x pergi tempat 
yang bagi ilmu akhirat ni,dahsyat!!!
Kalau cari duit setengah mati ibarat " each second is money "...solat pun macam " chipsmore  ".....
hm....oppsss...sori ar...aku bagi motivasi untuk diri sendiri ni...tiada kaitan yang hidup atau pun mati...ahahah
By right now....

" Please don't think about others problem"...
" Do more harder things and love most "...( ini yang saya paling suka )
" Stop the crap question, answer and problem"....
" Ask from the Almighty , seek for guidance, light and happiness"...

Thank you Allah for giving me the strength that i would never believe that i have...
Thank You Allah for choosing me....
Alhamdulilah......

March 21, 2012

Jalan-Jalan

* Picutre taken during the Exhibit....sori ya,ai lupa*





                       P/s : ada sesiapa tahu di mana jual topi boboboi?

March 14, 2012

True Spa for Me


Hello March!! Wedding invitation,school holidays and for sure its my birthday!!!!!
Thank you so much abang!!!!Great spa for me of the day...oppsss...both of us!

Waiting space...cool!!!
**aku guna HP je **
**Foot Massage**

After that....sesi 'gosok' badan....kikiki...tang ni x bolehlah upload sb privacy...
Best jugala pampering diri ini...terasa begitu berharga...ahahaha...