May 24, 2012

Banjir



Hm.....x payahlah cerita kejadian...yang penting "PANAT" kasi kaut tu air..huhuhuhu

May 21, 2012

Alhamdulilah...

Salam Isnin untuk anda semua....
Sekarang ni cuaca memang panas terik dan alhamdulilah semalam barulah ' bau ' hujan.
Anak-anak pun batuk dan selsema...huhuhu....
Alhamdulilah,rezeki semakin bertambah..
Syukur kepada ALLAH kerana memberi aku peluang untuk merasa nikmatnya sekali lagi!!
Kepada yang memberi kepercayaan kepada aku sehingga melayakkan aku mendapatkannya jutaan ucapan Terima Kasih, Hanya ALLAH yang dapat membalas budi Tuan dan Puan!!
Doaku agar aku lebih cekal , tabah dan sihat walafiat untuk menghadapi segala ujian dan cabaran,AMIN!

P/s: 4 hari lagi sebelum family vacation,ehehehehe.....

May 8, 2012



I am toooooooooo pissed off with someone!
Bagi betis mau paha!!!Fullstop!!!!!




May 7, 2012

Family Vacation

Assalamualaikum bloggers....
How are you?How was your weekend?
Oh yes...' Selamat Hari Wesak ' kepada yang menyambutnya.

My weekend was normal.Cooking and ' fully time housewife '....ahahaha...bolehkah macam tu?
But no house chores,laundry or what ever..just relax, chilled out and watching the
DVD...( we love watched DVD ),:).....Because of my craziness of baking, i can tell you that every week i'm baking.Can you imagine the fridge is out of space because of the cream cheese, whipping cream , butter and milk!!!ahahaha....i don't mind spending time and money because of the craziness!!!wakakaka...
But in  the end,i am the one who will finished up all the messed up and cakes!!
See??Theres no helpers and no body one to be my 'judge'....
Therefore, I have to make sure my sisters and nephew will stayed at home on weekend then i've the courage
to baked!huhuhu......;(

Cut the crap ......We are counting days!!!!Yippieeee....it's not just us ok, my sister,MIL,FIL,SIL,BIL, and nephews!!!!Rasa terketar-ketar tangan dan lutut ni sebab rasa macam nak berlari dan menangis bila sampai di 'SANA"...akakakak....poyo jer tau!!!I will let you know when the time is come...ahahah...dasat sungguh!!
Biasalah,ini kan first time pergi sana,ahahaha!!!!