June 5, 2012

Risau,risau,risau..



What a hectic weekdays and weekend!Huwaaaaaaaaaaa...
Memang rasa nak nangis sambil melaung pun ada!
The good news was we're had great moment in Bandung-Jakarta for 5 days 4 night..
Family getaway merangkap shopping,kakakak.....
Nantilah aku share gambar tapi bukan sekarang sebab aku masih belum ada mood,:)
Aku masih risau c debab aku semakin susut disebabkan demam+cirit+batuk+selsema..
Alhamdulilah,memang ada perubahan cuma cirit tu tiba-tiba datang 3-4 kali dalam sejam...
Sudahlah makan ubat memang payah sambil boleh kena cubit sebab geram punya pasal..
Petang ni nak pergi beli ubat homeopati pula...aku harap dan berdoa semoga aira cepat sembuh..
Mumy memang dah tak sanggup tengok dan dengar suara yang menangis,huhuhu...
Nasib baik juga emi sihat walafiat cuma jumaat tu dia demam..kesian  tapi memang senang nak makan 
ubat...AKu pulak,hm....lepas 3-4 jam makan akan ke tandas ,dahsyat tul...sampai aku rasa takut nak makan !!!!!!!