November 8, 2012

Oktober yang busy

Alhamdulilah,Syukur ke hadrat Ilahi.....
Semuanya berjalan dengan lancar...
Last 2 weeks merupakan hari yang sangat penat + busy + penat...ahahahah
Serius, aku tak nak balik  ke Pantai Timur kalau musim perayaan...
Tired + Tension + Jemm gila +Bosan ( sebab jemm )
Mr.Dota dah banyak kali pesan supaya balik ke KT dan balik semula ke KL WAJIB bukan 
keesokannya KERJA!!!!dan keputusannya memang pergi sehari sebelum raya,balik KL sehari sebelum kerja,wahahaha...tidak guna menangis,kesal tetapi perlu pasrah dan sabar ajela jawapannya....
Duduk kereta seharian weiii.....sampai tahap kena berhenti di tepi jalan sebab anak aku nak kencing,ahahaha..Gasaklah,nasib aku boleh bertahan kalau tak aku rasa aku pun WAJIB turun di tepi jalan sekali dengan anak aku....
Malas mau cerita banyak2,kamu tengok jalah gambar kami,hihihi...


* Selamat Pengantin Baru buat epat &edna. Didoakan  agar  kekal hingga ke akhir hayat,amin!! *

* Our New Family Member *
* Majlis Kenduri *
* aku selitkan gambar konvo adik aku,hehehe....Congratulations  sister!!! *
* sempat juga pergi Genting bawa family *








6 comments:

Just said...

Congrats to both of your sisters! wow.. itu kek warna warni owh!! btw mil, sy lupa kalau sy tau yg actually kau tgh tggu hari.. haihhh.. ini laini kalau makin tua, bnyk benda nda buli ingat... you take care k.. :)

Mia Kassim said...

Salam singgah dan follow..... :D

Maymel said...

Just....belum tunggu hari lagilah...bulan 1 baru due saya,hehehe...proses 'pembesaran yang mantap '!ahahahah

Just said...

sy mencari words yg sesuai utk ganti tunggu hari baitu tp nda jumpa.. hahahah... "pembesaran yg mantap" ah.. hahahah.. ba, take care..

mazni_azis said...

Tahniah kepada pengantin...semoga bahagia dunia & akhirat.

mazni_azis said...
This comment has been removed by the author.